星期六, 10月 15, 2005

义電人

由於 apple Ipod 家族都出左好一段日子,價錢都越來越平,而ipod nano更成為一個熱潮,有好多PC人都擁有左ipod,而公司都經已有好多人裝左itune,由我帶頭搞嘅itune share music 已經相當成熟,一開itune都可以有6, 7 個人share佢地D歌,以我為例我大陪份都係英文歌,hip hop, R n B....有位同事就好多電子野,有D主打中文歌,有D古靈精怪乜都有,其實咁樣都幾好,可以同人分享一下自己中意嘅音樂,又可以聽下其他人D歌.......

而加強左播片工能嘅itune,itune 6.0 我經已安裝左,亦好快入晒D MV入去,而今個itune6 在整理MV方面十分之方便,但係暫時好似係唔可以shareD MV比人地睇,唔知遲D得唔得呢.....

由於有好多人都用ipod,而我又經常有條cable在公司,有見及此我就要成日同佢地义電,有時义完一陪又一陪,真係變左一個义電人....

2 則留言:

Ki. Yee 說...

哈哈! 其實我都係架, 就係幫人义NOKIA 電話啦!!

JACK 說...

其實當你好多歌嘅時候,就好好用家啦....