星期三, 10月 05, 2005

我在理工大學嘅一項研究工作 Vol.2

今晚再次進行我嘅研究工作,(詳情請看9月10日 嘅Blog),今次唔洗去照腦啦,而今次係去學習,點樣分別6種唔同嘅"得得聲“無錯如果唔學真係分唔出D"得得聲“有乜分別,講下個原理啦,主要係用一個會發射超聲波嘅眼鏡,一方面射出聲波,一方面接收聲波,再由精片轉化為6種比肓人聽嘅“得得聲“以唔同嘅高低音來分別,近,中,遠,布,木,鐵,而肓人就利用聲音分別面前嘅環境同不同物料,有D似蝙蝠嘅原理。

由於比肓人用,所以全程都要矇眼進行, 而且佢仲唔想我對間房個空間有印像,因為會對個結果有影嚮,所以去到樓梯口就要矇眼,好似比人縛架咁...哈,由於好快手就熟晒佢D分別,又好快就達到要求,做第一次測試就o岩左90%,佢話好小人第一次就o岩咁多所以提早收工.......

2 則留言:

ivan 說...

咁似我兩年前眼鏡比賽既原理..
haha..咁好玩...不過佢唔參我玩...^^

咁係咪表代你有資格做盲人呀...講笑

JACK 說...

係我都覺得我幾有資格....哈
:)