星期二, 10月 25, 2005

世事無常

在公司坐我前面有位已婚嘅女同事,經常都笑面迎人,又好鬼多口,可以算係大家嘅開心果,如果果日佢無返工,果日個office就真係會靜左好多,同小左好多趣味。早前佢要求我幫佢個4歲仔仔做張生日咭,由於工作太多遲遲都未交貨....寫稿前已完成......

由上個星期中,果位同事無上班,有人話佢有事請左假,但係點知到左今天我收到個E-mail......內容講及果位同事個先生經已離開人世,有心人請與某某聯絡代辦............

收到個咁嘅消息,當然唔係咁開心,我又會諗如果有一日又有D咁嘅事出現,我又會點樣面對呢??
雖然佢唔會上到我這個Blog,但我亦在此說聲折哀順變......

7 則留言:

Dicky Chan 說...

正如你題目所講,呢d野就係咁.....點面對?早兩日先同一位朋友傾過下....點都好..都係到時先知了,咁大個仔都未試過,當然,呢d係人生必經....

Ryan 說...

世事無常,不過我做人咁耐仲未化,好多野仲未識放開來睇...

匿名 說...

靜一靜,諗一諗...
世事冇常.都係人講既者.
好睇你咁面對..
你永遠都唔知下一秋會發生咩事...
睇唔睇得開,全部都係自己決定,你係要諗住佢唔放開咪永遠都睇唔到后既野.

frankie

ivan 說...

我呀頭都好慘呀...
腸癌翻發....
真係一關過完唔夠半年又要過另一關一.一"
而家都重未返工..唔知而家點呢..wow..慘!

Ki. Yee 說...

每個人都會經歷呢D事情... 只係先後問題。
假如事情真的發生我身上,可能我會哭得死去活來又或者去冷靜面對,將來的事情我自己都不知道!

我都好希望你的同事,遇上事情後希望快些收拾心情,開心面對將來的路。 一樣做回開心果。

JACK 說...

由於到左今日果位同事仲未返工,都好想知佢會變成點樣,佢會好似以前咁?定係成個人唔同晒,而家都係未知之數。但係果張生日咭,整好左仲比唔比佢好呢??

我諗都係唔好比佢住啦.....

Ki. Yee 說...

少少的一張生日咭更可能令她不開心的...
唔好俾她吧!
唉...她仲一心開開心心去同仔仔慶祝,現在就.. (.>︿<.)