星期四, 9月 27, 2007

WTF

真係當我孤陋寡聞,完全唔知台灣棒棒堂係咩黎..(之前的什麼飛輪海,都唔係太知咩黎),亦唔知佢地嘅知名度有幾勁....只係知到日前睇左勁歌金曲,見到6個又唔靚仔,唱歌又唔得嘅人...係度彈彈跳....下面D妹好仔就叫到痴晒線....乜面家D年青人中意埋D咁嘅野...我真係唔識欣賞!......

最難頂有個自稱叫王子.....何其作嘔!!

8 則留言:

ivan 說...

由有"I Love you boyz"開始..
我已經唔知年青人口味勒..haha..

匿名 說...

haha,我地老啦,kaka...狒臣

Unknown 說...

喂,呢茄野我知喎,因為我有睇台灣channel v,幾好笑咖。佢地唱歌好難聽咖,不過跳舞好多都好勁。果個王子呢,有d林志穎feel。有一個叫威亷成日俾人話佢大脾粗。有一個叫阿偉,雖然其貌不揚又唔高,不過反而係最多人想同佢拍拖(投票結果)。似陳冠希果個就叫敖犬,兜風耳得好勁下咖。仲有個女生版既同類節目叫我愛黑澀會咖。個男主持好鬼高大下。

JACK 說...

re ivan :果兩隻野....唉...唔知佢地想點

re 狒臣 :可能真係...不過而家D審美個標準去到咁低b嘅咩?

re aa :原來最in果個係你!...thx the 月餅

匿名 說...

2a真係勁..
不過我唔覺果個敖犬似陳冠希喎!陳冠希靚仔好多嘛..

阿sir,你唔明,因為你已經是老餅ing....

purpleaileen 說...

本人真係未接受到...

匿名 說...

我都唔明而家D人嘅口味..even之前"飛落海", "183club"等等...同埋個個都好似未成年咁...真係唔啱我地口味~
但因為之前睇過下台灣節目...見過下依乍男孩...佢地有D跳舞都OK ge~~

GG

JACK 說...

re crystal :有D咁機咩?

re 君:me too

re gg:icic...係你D age woo.....