星期五, 9月 14, 2007

迷了

好耐之前經已join左facebook....不過無咩點玩過...早兩日見得閒D...開左出黎玩....玩玩下就停不了....同事見我玩得咁開心..加入去一齊玩....大家都迷上了!!.....

8 則留言:

匿名 說...

其實我想問..咩叫facebook??

JACK 說...

...去玩下啦!

Unknown 說...

但係我仲係唔知做咩喎,哈,佢d application我都唔知佢想點...

JACK 說...

多數都係D無聊野啦...arm 晒我這類無聊人!

Ki. Yee 說...

我都OUT 左... 都唔知咩黎!!!

匿名 說...

我join左咁耐, 都唔知有咩玩 =P

GG

JACK 說...

re姬絲 :咁咪開返個law!!

re GG :我都唔知架...有D幾無聊架!!

Sideco 說...

師主!回頭是岸!善哉!善哉!