星期六, 9月 08, 2007

最新消息

新人今早向我請辭...慢長嘅in人生活又要再次開始啦!!

聽到佢咁講...無咩特別大反應...雖然都有小小估唔到,不過都只係淡言的一個「哦」字!!這件事令我體會到另一D野,看似大權在你手,其實並不是,看似借機比個機會人,可能人地又唔係好似你咁諗,看似樣樣都係為佢好而出發,而最終可能成為了大衰人!!....

anyway 我就唔識教啦...希望第二個教到你野啦!!

13 則留言:

匿名 說...

就是這樣的了﹐你「摻」人哋玩時,人哋亦有權決定玩唔玩,大家都啱玩就最好不過,但又唔可以自己玩晒。

匿名 說...

「侵」< 呢個音先啱﹗

匿名 說...

好多時人都看得自己太重要,以為係自已比機會人,其實係根本人地都唔希罕.

唔..你這篇寫得好.

JACK 說...

re 爆格:...正正係咁...樣樣邊會有咁如意...

re Crystal :唔希罕都唔緊要,最怕係諗錯左,誤會就係咁樣產生!!

ivan 說...

夾唔黎又無得格緊黎既...

自己做左..而又過到自己良心~
咪已經足夠啦~

佢如果識諗..就會反省下啦..
唔通咁得閒玩死佢咩..自己無野做呀..haha~

工作都係但求合作愉快,嘻嘻哈哈囉~

Dicky Chan 說...

你都後生過,佢終有一日會多謝你。

JACK 說...

re II:又要in過....有排攪

re dicky:佢不在背後...數我.經已係萬幸!

ivan 說...

可能都有數你喎...

可能1
唉..你貢靚仔..真係做唔到落去...

可能2
做咁多野包頂頸..都係想引你注意喎..
不過你又唔領情..唯有走啦~

純粹咕咕吓~

JACK 說...

.....未免諗多左啦!

匿名 說...

個probation俾人extend左..佢有咁嘅行動其實都係正常嘅
加上我諗依3個月黎佢自己做成點佢自己都應該心中有數..可能佢都想搵過份更適合呢~
你自己做要應做嘅野咪得law ^^

GG

JACK 說...

人各有志...蔡翁失馬...一切順其自然啦!!

匿名 說...

aa話齌「打工唔駛賣命」,in人駛咩野驚, out人至煩咋嘛!我個個月都in人,變成左常規工作,1個月迫走左2個。

(坊間傳聞係我地迫害o既, haha我都唔明做錯野理虧o既人仲聲大大)

今個月頭又有一個驚到要請辭,驚會再做錯野喎,ha。我來左2年半,22個職員換左8件,2前十幾年都唔捨得走。

做衰人會好happy嫁,好人至難做咋嘛,笑罵由人。

JACK 說...

做一個完全的衰他唔難,做一個完全的好他唔難
做一個唔衰唔好嘅他就最難!!