星期二, 9月 04, 2007

最後答案

經過一論照肺過程之後!.....我嘅最後的決定係Extan多一個月試用期,....基本上我唔會比佢死得不明不白,當叫做比個機會佢啦,又可以當做比一個warrning佢!....到低有D咩未達標,到低有D咩未夠,一個月後留定走....就睇佢自己做化啦!!...到時我都仁至義盡!

8 則留言:

Ryan 說...

到時她可能約你上天台,說:三個月又三個月!

匿名 說...

依個都算係一個幾好嘅辦法丫!

我諗起我地之前間公司 - Engco tim
haha

GG

JACK 說...

re Ryan : .....咁你坐孩船走先law!!

re GG:我當年都係咁...我個人都幾唔鐘意extan...不過...我諗在乎個出發點,同埋有否去交代清楚成件事!!

Dicky Chan 說...

都好仁至義盡了
俾佢玩足三個月,重有多一個月添

匿名 說...

係呀,個時Engco擺明亂黎~

GG

JACK 說...

re Dicky:比D機會新人啦!...

re GG:...一個好好的經驗

Sideco 說...

Good Ar:做野留一線!日後好相見!

Dicky Chan 說...

都係拜拜多
後生仔係要受下錯折