星期四, 9月 20, 2007

i phone

今天親手玩過同事最新的i phone,手感,聽歌,上網,睇相都相當不欲,現在的iphone經已完全解碼,埋單價錢都只係$3400.......Wooo....之前成萬蚊買果D就真係.....

9 則留言:

匿名 說...

聽完你咁講,我興趣又多左DD wor
GG ^^

Ryan 說...

你中了ibuy毒啦!

JACK 說...

re gg :我本來興趣一般...見到實物...can't stop

re :ibuy ??what is that?

Sideco 說...

你就好啦!

Sideco 說...

邊度買咁平!

Ryan 說...

ibuy means 我買 :-D

JACK 說...

re Co: 叫左外國fd四回來

re ryan :可能過左人數!

Dicky Chan 說...

果然係『i瘋』

Ryan 說...

其實我只想搞爛GAG,我暫時沒有買iphone的意思。