星期二, 4月 03, 2007

萬世歌皇



上星期與友人一同前往睇 萬世歌皇,這次是我首次現場睇呀詹瑞文嘅演出,在電影中都看過他的現出,他浮誇的表現方法,老實經已看到有點膩啦,可是回到舞台,又有一重另外的感覺.....

一聽到詹瑞文所演出的劇,好多人都會覺得係好好笑,好識攪gat,無錯我都係抱左一個咁樣嘅心態去睇,到頭來笑是有的可不是想像中這麼多,而同時感覺到的是內容都好有深度.....

在中場休息時去到廁所,聽到有幾個人話...(都唔知佢做乜...都唔好笑....)可能有好多人都係同我一樣以為好好笑...而看漏了有好多值得思巧的位置......詳細內容就唔講啦,而且內容佢又會經常更改....不過真的很欣賞佢舞台上的表演,成晚一個人做晒.....無咁強嘅功力...好難做到.....

可以自由是一件最開心,最開心的事....

2 則留言:

JACK 說...

re AA: icic....佢嘅live我第一次睇...幾好...同電影中的他分別好大....我最鐘意係佢同觀眾嘅互動果D....

匿名 說...

YES, IT IS A GOOD SHOW!!

GG