星期五, 4月 27, 2007

估我唔到

不要以為好了解我....只有我自己最了解我自己....你可以話我好自我....無錯...不會活在你的說話之中...只知要造我自己....because that is me...that is my life...

10 則留言:

匿名 說...

有時連自己都唔知想點,又點估得到人地呢﹗不過,估唔到都可以估下,咁啱撞中咪好囉﹗撞唔中唔洗屎喎﹗哈哈...

Dicky Chan 說...

理論上,自己應該要了解自己,同知道自己想點,而呢個我覺得唔係自我。

我得閑就會想想自己應該要做d咩,回顧一下以前做緊既野,希望再了解自己多一點。

JACK 說...

re 爆格:有D野睇表面係估唔到嘅.....

re Dicky:每個人有一套自己的生活哲學....共同的目的就是為了生活...

ivan 說...

看似醒覺時..偏偏就迷失..
以為迷失時..原來就已經醒覺..
係咪真係控制到呢.......迷~

JACK 說...

現在是清醒與迷失,都無關係,只想做到清醒時知到清醒,迷失時知到自己迷失.....

匿名 說...

咦...
乜你三月都去左桂林呀?
我個fd豪仔佢都去左喎。

話時話,你係唔係肥左呀?!
變得更粗獷喎。

~_~

JACK 說...

re 神秘人: 邊個豪仔呀???

無woo上鏡肥D掛,反而覺得瘦左woo...褲越來越鬆...

匿名 說...

下....
咁你應該唔識佢啦。

咦..
乜你瘦左呀?!
排骨精再世?!

點解睇黎似你肥左....

~_~

係街見到你一定會掉頭走。

哈哈

JACK 說...

re神秘人:....我終於估到你係邊個啦.....是否上星期在旺角街頭碰到你呢????


應該無估錯....hehe

匿名 說...

哈哈哈~~
應該都係估錯啦。
上星期我都無去到旺角....
:p

唔留名只係貼切你的標題︰「估我唔到」。

哈哈