星期四, 4月 05, 2007

苦腦

近日出現左好幾單case發生在本人身上,可能其實好小事,又可能其實係無心之失,又可能係我太過堅持,又可能係我唔識做人,又可能係得太過執著,又可能係我太過open,又可能我太過目無尊長,又可能係我一視同人,又可能我大唔透,又可能係我在各人心目中係無所作為,又可能我嘅理論係一派胡言,又可能無人會明白我,又可能比緊借口比自己,又可能就咁比你批死,又可能我果套都無錯,又可能仲有無限嘅可能...

以上嘅問題,不停不停咁......圍著我....好煩好煩.......

9 則留言:

匿名 說...

haha,咁多個可能,有無d咩係無可能嫁,kaka...狒臣

匿名 說...

咁多可能性,倒不如實在點﹐乜都唔好去想,呢幾日假期好好享受下﹐明天可以早起就去行山,晚上吃住家海鮮餐,再之後你自己搵節目喇﹗

JACK 說...

re 狒:咩事都有可能發生....

re 爆格:ok聽日見

匿名 說...

好似真係好煩咁bor...無野ma?!

GG

JACK 說...

re GG :打左出黎好左好多...thx

ivan 說...

有可能..諗多左可能本身無問題而變成可能有問題既問題既可能喎...諗諗好喎~

JACK 說...

可能我真係諗得太多可能問題嘅可能啦....不過果D可能問題又真係可能會發生喎......

ivan 說...

如果知道有咁多問題..咁咪有好多進步空間囉~

匿名 說...

真複雜
~_~