星期一, 4月 30, 2007

衣櫃

早幾日由於追收難數成功,有了些小閒錢,就添置了小許夏天新裝,分別係cap帽及Tee...有點奢侈...

打開衣櫃發現,原來我自己揀衫都有自己一套模式,現役會著出街嘅衫之中,原來我最鐘意嘅牌子係stussy...有90%都係佢,而Tee上面嘅graphic,一定係字做主題,看來我比較鐘意typo-graphic...,同埋非黑即白,.......

看來我都幾悶woo.....

4 則留言:

Ki. Yee 說...

哈哈~呢個牌子都唔平喎!!
我都發覺左你有好多是黑色衫!!真係好悶!! 多d colour ... 穿了人都開心d! 試下不同顏色吧!!

Sideco 說...

點Jack:
以前我都入好多呢只牌子既衫!但而家無羅!
正明你黑白分明!

JACK 說...

re 姬絲 : 我覺得比起原人合理小小啦....係不知不覺就會選擇左果類顔色....同graphic

re Co: Why呢??係咪面家富貴左呀....hahaha

匿名 說...

我諗,如果有一日,你著件粉紅色Tee出黎,我都唔知比咩反應你好~

黑色,幾好丫~無問題呀!