星期一, 4月 10, 2006

Kick off

足球...一向都唔係我嘅強項,中要係好屎波果隻......由於世界杯張至,一班老友又發起book場踢波活動...一向都係用慣手去打波嘅我地,特然要全程用腳,都咪話唔難,如要用一個字可以形容,我會用個"漏",傳波果個踢漏,接波果個接漏,龍門前大漏,甩甩漏漏,.....不過大家班波都係得水,加起原來都幾好玩嘅.....hahahahahaha

7 則留言:

ivan 說...

都諗到個情況好搞笑喎~haha^^

JACK 說...

無錯我都有做過龍門...仲救左好多險球tim....hahaha

Ki. Yee 說...

哈哈~~ 你都形容好搞笑.. "甩甩漏漏"

JACK 說...

係呀....大家真係fit到漏.....hahaha

匿名 說...

JACK 提到...
無錯我都有做過龍門...仲救左好多險球tim....hahaha <~~有d保留..哈

JACK 說...

唔好篤爆我啦........hahahahahahaha

匿名 說...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»