星期五, 4月 21, 2006

版權跟進

由於早前因為相片嘅版權問題,經過同事連日跟進,而家終於有左最後答案,

單一購買相片價錢HK$3,500,盜版罰款係相片價錢嘅100%,一共要交HK$8,000元正,其實經已係比我地想像中小,開頭大家都預左要萬多元才可以了事,由於經過同事嘅談判,再加上相片嘅曝光率不算太高,至有咁平,否側罰款可能係相片嘅500%.......暫時告一段落

9 則留言:

匿名 說...

唏∼係咩野相中招呀∼?
我一路都係靠幾百隻既<特別版素材>呃飯食架∼無左佢我無靈感喎∼

JACK 說...

其實我又係衰用左image bank果D,影得靚Dma, 又改得唔夠多....咪領野囉.....下次盜用你影果D來做素材先...hahaha

ivan 說...

都好彩無乜事~
不幸中之大幸~
都要小心行事勒~

匿名 說...

下?~
真係有人check ..有人告架??

gg

匿名 說...

OH...我都間唔中抄人喎..死喇...

frankie

JACK 說...

其實同類事件在我初入行時都發生過....當年罰左HK$30,000遠比而家多.....都係果句 小心...小心

匿名 說...

搞掂左咪好囉!!

上次見你好似無咩精神咁,你無事呀嘛?

JACK 說...

我成日都係咁加啦...同埋近排都幾多野做...

匿名 說...

image bank果D相真係制吾過呀~下次你用我d相啦~ha~我搵鄭少秋告你~ha