星期日, 4月 16, 2006

長大

相約左朋友出來睇戲,都有好耐無見過大家啦,大家都成長左好多,連話提都轉變了很多,以前嘅買CD,買波鞋,都變成了買樓,買股票......以前一齊出來玩,而話要儲錢做手期.....無錯大家真的長大了........追求嘅完全唔同晒.....


之前收到朋友大喜日子嘅消息,又要儲錢買老西,做人情啦.....數下數下原來大家都到左一個咁樣嘅年齡,D粉釭炸蛋,爆到9彩,個個都為將來打算,買樓,娶老婆,樣樣都係錢......點攪.......

10 則留言:

ivan 說...

搵錢囉~唔係邊可以擁有咁多野呀~
但都要睇追求既野適唔適合自己勒~
一味追好攰..haha^^

匿名 說...

搵個有錢老婆都得咖﹗haha...

JACK 說...

有無有錢老婆好介紹.....hahahhaah

Ki. Yee 說...

下~你都好細之喎! 你d fd 咁快做老襯?

JACK 說...

都唔細家啦....

purpleaileen 說...

難得你會想這個問題喎﹗
你真係要好好打算下計劃下喇﹗你知啦我呢d二打六知你既野又唔多,不過我相信你應該會有一定既想法。但如果真係未有...咁要努力喇﹗
你知啦﹗計計下時間會過得好快呀﹗我就深深感受到我既另一半搵錢買樓買車,為將來生活既壓力,真係好辛苦同好慘。

JACK 說...

咁又唔好比咁大壓力自己...量力而為啦.......

匿名 說...

係啦..我都開始feel到自己同周圍嘅人開始轉變緊~~

how's ur holiday? i went to new "club ING" last thur...reli nice place wor~ U should try!!
^^

gg

匿名 說...

有無咁誇呀你d fd.
我都未有呢d打算喎!!

你話自己唔細...
~__~ 我同你差唔多年紀呢!!

匿名 說...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»