星期四, 4月 27, 2006

以和為貴

好不幸錯過了上一習“黑社會“上映嘅機會,只好事後看回VCD,一看之被佢嘅氣份及張力所感染,令我一直留意佢第二習嘅上映期....今日正是“黑社會-以和為貴‘嘅上映期....我又點會錯過呢.....一條友第一時間飛去睇啦.....commet 內正是本人看後感...未看者勿進.....

9 則留言:

JACK 說...

其實今習多方面都確係比上習遜色左好多,無論在故事和氣氛都只係一般,可能主要都係用來交代結局.....以至有小許平鋪直敘,驚喜不大......而上習每個角色分佈都洽到好處,而今習要就太著重在古天樂身上..可惜演技只係一般未見成熟.....

overall....不比上習好,但你睇左
第一習的話,無可能唔睇第二習姐.......

匿名 說...

原來你真的會獨自去睇戲的。

Ki. Yee 說...

睇雜誌講.. 鄭浩南被劈個part...好鬼血腥, 我不敢睇(>﹏<")

Ryan 說...

jack:我看了你這段文兩遍,終於明白你的意思!!!"習"正確為"集" :-)

匿名 說...

猶記得上次因為沉迷雀局,所以無睇到
(就係某人一家嬴三家果次)

唔知無睇一,會唔會唔知二做咩架呢??

JACK 說...

re Ryan :我諗左好耐都醒唔起點寫......個集字所以打左果個.....

正確來說唔睇第一集會有好多位唔知佢做乜,又唔明佢點解咁做,最好都係溫習下先去睇....

今日回到公司經已有好幾位同事睇左,大家不約而同話第一習好睇好多.....

Ryan 說...

話口未完,你又用個"習"字代替"集"字!!!哈哈哈

JACK 說...

shit.....:)

匿名 說...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»