星期日, 4月 30, 2006

慢....

點解而家老麥嘅效率同服務可以咁差,條隊一D都唔係長,大約兩三個人,但係足足等左我15分鐘,先輪到我買......仲要D態度不知所謂,謂.....唉......最緊要真係同我講句〔多晒〕......唉......

4 則留言:

ivan 說...

我情況有d唔同~
我都唔知點解..
每次揀親要跟個條隊..
都會係排得好慢..
所以我唔覺得d職員慢..
反而係我黑仔..haha

Dicky Chan 說...

揀隊排係一門好高深學問,要避開d高風險人士,如一次過買多過$50個d。重有,又要望下收眼條友個樣醒唔醒,咁好多時都會避過一劫。

不過,上次我都奶野,兩條友係前面買過百外賣(點估呀),重要買緊個時打電話再問有冇新order,真係x@$%...。

JACK 說...

過百元咁勁....D薯條實多到死啦...

匿名 說...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»