星期六, 12月 15, 2007

Up Grade

謝過老死花了些時間幫我部wii update......每個人都有強項弱項,老實說update,升級果方面的東西就真係我的最大的弱項,雖然有晒說明step buy step...不過都總係摸不著頭腦一樣.....無從入手...又怕會因為step錯攪跨了成件事!.....

再講而家打機,又成日話要update至玩到D乜乜物物..又要有D咩save至開到......煩要爆!!!!.....都係想打下機姐.....咁多野攪架!!!!!

仲有我部iphone未up grade...........好煩!

3 則留言:

Sideco 說...

ha..!一玩老翻就要upgrade架啦!好似我部PSP咁!成日都要不停咁upgrade先玩到D新Game!

我部iphone都未upgrade!

JACK 說...

係啦好煩.....由其是iphone upgrade...好怕會衰左....攪到無電話用!

Sideco 說...

咁又吾會!你找你個朋友幫你幫你埋得羅!