星期五, 12月 28, 2007

新一季預算!

又係為自己Planting 一下的時候啦!....

1. 上年太懶啦.....步伐太慢...係時候再積極D做下野啦!....如無意外明年都一定會離開現在的公司,不是公司的問題,而係作為一個design 應該在不同環境作嚐試,不應停留,才能擦出新的火花!

2.旅行...真的好想再次出外走走!....好想走一轉北京...當然係奧運之後啦...到時唔知時間同金錢許唔許可我咁做呢!!

3.情...開始慢慢解凍..不過始終係兩個人嘅事!...一個人不能控制得太多!...最緊要係找到自己的立足點,才能知方向,一切隨心而做!!順其自然!

4.音樂方面,下年會應5級考試,不算太難(反而覺得有點容易)希望可以順利合格啦!....而結識左果班新band友!出show 機會應會比早幾年多!...希望又會有所進步啦!....

5.Animation...上年還是未有做好!.....要快啦....不能再拖!

4 則留言:

匿名 說...

Add Oil!!
GG

Dicky Chan 說...

唔好意思,我個人比較衰,見星期五得閑就睇下你舊年有咩plan。

你又話今年會打多d波既??!!
我今年應該冇同你打過波囉,雖然我知你個次咬柴。

哈哈
anyway,各方面都努力喇

ivan 說...

你咁都算做唔多野呀...haha...
5級咁易..咪鬼考啦..考高d...hehe...

JACK 說...

re gg: u too!!

re Dicky :其實有試過放工同同事打過好幾場!!果次影響好大!...而家我的確鍚身左!!

re ivan:我都想...