星期二, 12月 04, 2007

苦腦的事情

未能headle ......shit..好煩

可能只是我想得太多!.....我都好希望我真的只是想得太多!

8 則留言:

匿名 說...

有時候不去想,事情便過渡而去,有時候又未必如所想那麼還壞。
不是掩耳盜鈴,也不是自欺欺人,還是教自己不去想好了。

Ryan 說...

你最近的文章意思都很含糊呢,完全不明白!

btw, 是handle啊。

JACK 說...

re 爆格: 一件事情未完成之前...存在於腦入面有好多可能性,單純的人可能只得某幾個簡單,直接,自私的想發,而顧全大局的人,腦入面所想的方案及顧慮的事就多了好多!....這就是人類痛苦的根源,可說是自找煩腦...同樣也是無可避免!

re Ryan: 用右腦去睇..唔好用左腦....hahahaha

匿名 說...

雖然我唔知你為咩苦惱,但苦惱的事好快會過去的。加油喔!

JACK 說...

你又會知咩事?????

匿名 說...

雖然我都唔知你煩緊咩事,但學識係煩惱時..想開D...睇開D...會冇咁煩!
=)

GG

JACK 說...

thx

ivan 說...

唔知係咪我知個d呢..hehe..

都係個句.."想得太多"

唔夠時間用就唔好"想得太多"