星期二, 12月 25, 2007

情.....當中的拖拖拉拉,愛恨綿綿,曖昧關係,你搓我估.....就是最令人痛苦的事情,同時也是令人最迷戀的感覺!!

7 則留言:

ivan 說...

拖得太長..好辛苦...撑你...上~haha

Dicky Chan 說...

根本曖昧時候就係最過癮,出手時間只不過係某一刻既衝動。

我睇左第一次睇呢幾句,笑左出聲,好奇怪,睇多三次我知我自己笑咩了,原來係
.
.
.
"你『搓』我估",我想知搓邊度呢....哈哈

JACK 說...

re ivan:.....這方面不是全由自己控制!!

re Dicky :o...猜.....

匿名 說...

嘩,睇到你個friend個留言,笑到我噴口水

JACK 說...

1時醒唔起個字點打姐!

Ki. Yee 說...

哇~係啦.. 我都想緊你搓什麼!?!

衣! JACK 有感情煩惱喎! 係..你猜疑對方個心有否自己時... 那一刻真係好辛苦,有人會enjoy 呢個時候,因為到真真正正拍拖又是另一感覺!! 但我次次換來的都是辛苦!

男的比女的好一點,會敢直接講出...

你個心係有對方.. 就好去馬!! 我地65316既人會支持你的!!gogogogogogogo!!

JACK 說...

....好煩...