星期五, 11月 23, 2007

破處Show!

終於完成了首次的band show....其實都不可算是一個完整的band show...經過好多陰差陽錯之下,一波3折之後,7除8扣.....只能在台唱了兩首自己歌,確是有點不夠,有點不甘....anyway...初次的表現算不過不失...仲有好多進步空間!!....上台與一般夾野...分別好大!!....始終舞台經驗還是十分缺乏...今次是人生一個好好的踏腳石!!step by step 又多了一點點啦!!ha!


thx every body 的支持...望能有一日能在APM同大定見面!...thx a lot!!!(因為中大實在太遠啦)

1 則留言:

purpleaileen 說...

恭喜你呀!係人生既經歷裡加添了一條彩虹。如果你係apm我一定幫你做banner,仲要企前排。等我諗定點叫先~~「亞jack亞jack...wow~~好型呀..亞jack亞jack,我支持你呀」哈哈~好似好行添!等我再諗諗先!仲有幾小聚呀,我一定要同你影張相先。