星期四, 11月 15, 2007

Q&A

收到fd的問題....而家答

1) 即使由你相戀前你已知道結局最終是分手,你仍然會選擇與他/她在一起嗎?

2) 你會嫁個年紀比你少10歲還是大20歲的?

3) 你係單身主義定結婚主義?

4) 你會否生兒育女嗎?

5) 如果時光可以倒流,你最想回到…?

6)有得擇? 大家喜歡做野嗎?

7) 能夠傾得心事又對方又能夠明白自己既好朋友有幾個?

8) 如果有娛樂圈中人喜歡你,你會與他/她發展嗎?(不答)

9) 到目前為止最開心的事情?(原創問題)

1 未必...因為時間好緊要,不想浪費我的每刻時間... 2 只要我係真係鐘意,我估我不會太介意年齡(反而會怕佢嫌我太老土或太低B) 3 both 都係...當我單身時會想結婚,當我結婚時...我會想單身...4 會...一個真正生命的延續 5 我想去返15年前,我想如果果時開始學鼓...我相信而家會更加勁,路可能也會不一樣..... 6 會選自己鐘意的工作,姐係無變...都係做返design 7 並實不多。..只得幾個較明白...不過都未必能夠完全的明白同了解,有D似肓人摸象,只能明白我的一部分. 8 XXX 9 找到一件真正鐘意的東西,之後在從中再轉研,沒有半途而廢,最後得到進步...果個feel我最開心....


我想叫 呀Co玩,田小姐玩,ii , 呀琪.....不被提名的,知你唔鐘意玩,一係就我唔知你原來有睇的個blog...

4 則留言:

匿名 說...

每個階段都有不同的東西要學,或者你12歲果陣有其他你當時覺得緊要既野學緊呢?又或者你12歲果陣就算真係學到,又覺得重覆練習覺得厭而放棄左...

有時我們都好想返返去某個時刻就好了,不過無左錯過同失敗,又點會成長而家呢個樣子呢!

JACK 說...

arm...所以係想後生十年...but個心境係而家咁樣law!

ivan 說...

唔好意思..我就係呢度答..懶得開新一版^^

1) 是. 2)鍾意就乜都得啦,唔鍾意就同年紀都唔得. 3)好矛盾,有得有失揀唔到. 4)否..起碼暫時唔會,我覺得生仔女,責任好大,我未有能力. 5)我唔想番轉頭,永遠向前. 6)唔想,但想做自己想做既野. 7)有幾個,不過又因接觸時間問題,每個人知既只得我大部,而唔係明全部. 8)都要視乎我係咪鍾意佢,而唔係因為佢係圈中人. 9)間中睇到奸人堅都會開心.

答完~

Ki. Yee 說...

... 我都寫好啦!! 但係我個BLOG!!