星期二, 11月 06, 2007

一個挑戰!

一個無得選擇去定唔去的挑戰.....可喜是...有機會達成之前許下的目標,...可憂是....到低我能否勝任呢!!

能準備的時間不算很多!...try my best!!

12 則留言:

匿名 說...

yeap~ try ur best! 有挑戰才有進步, 才有意義^^

GG

匿名 說...

唔係挑唔起呀下!!!

JACK 說...

re GG:yes yes...可以再行多步

re tammy : 的確有小小淆低

匿名 說...

馬死落地行,船到橋頭自然直,頂硬上啦﹗我就係咁挑...起左大樑咋﹗哈~

JACK 說...

我會架啦 ....thx

係wo...打機打成點呀?

匿名 說...

我無打呀﹗係乜q同owen打咋﹗仲買左兩個games玩,搵日你約埋aa一齊來打丫﹗哈~

Unknown 說...

我可否放個一蚊銀跟機呀? 哈哈

JACK 說...

re aa :經已人跟緊!

Unknown 說...

邊個?

JACK 說...

同事!

Unknown 說...

唔怕,我星期六就上爆格屋企打,嘿嘿....
你黎唔黎?

JACK 說...

no la...你地玩啦

有樣野要注意...千期唔好買美版game..因為的部機未update 2.0....可能會死機,,...小心!