星期二, 11月 13, 2007

在台上我覓理想

22-11-07香港中文大學band show!!...

首次台上表現心情既輕奮又緊張.....一切就緒

is my first step!!!

11 則留言:

ivan 說...

咁需唔需要大量fans助慶呢^^...

即係個d呢....
鼓sir~..呀~...鼓sir~...


good show!!

JACK 說...

.....no thx la.....

怕我會出羊相

purpleaileen 說...

記得拍下來...

匿名 說...

未必會出羊相,旦可能會出左佢貓樣ha
btw,骨騷呀下!

匿名 說...

史唔史化痕John? 立個令頭?

JACK 說...

re 君:我未必啦!!.我D隊完maybe la!!

re Tammy :thx

re 自摸: 我想扮到好似Kiss咁woo!!

匿名 說...

係咪響百萬大道搭台呀? 我記得當年都有去睇過,好鬼熱鬧!
good show!

JACK 說...

我未去這呀..都係first time

THX

匿名 說...

Good Show!

Elaine

匿名 說...

呢個心情~我都試過....

JACK 說...

RE ELAINE : THX....TRY MY BEST

RE M: 人生總會D咁嘅機會