星期日, 3月 04, 2007

Osage Kwun Tong


生活於觀塘區經已有20多個年頭,經已可算是一名地頭蟲,而觀塘工業區與我正是不可分割,10多年前經已在這裡打滾,當暑期工(送外賣),10年後的一個星期6下午又再踏足觀塘工業區,好明顯不是為了工作....而是另有原因...

我相信大家都估不到在鴻圖道某工廠大廈的其中一層,竟然生出一個Art Center,四周為工廠貨車林立,沒想到上到去竟是另一個天地。可能真係有好多人都唔知有個咁嘅地方,又可能我睇果個展覽亦已接近尾聲,上到去都係得我一個包場睇,門口兩位小姐相當親切,環景十分之大,是一個幾特別的地方....真的令人意想不到....

是原早前在Art Map 入面見到介紹,舉辦了一個名為beyond Beijing的展覽,展出多名北京當代藝術家的作品,有好多作品相當不俗,有好幾個還嘩了出口....勁....有幾會又有時間的話,大家都不防去睇睇,一定有所得著.....

看過展覽後又回到一個工業區的世界,上面與下面的環景型成了一個強烈的對比,一個機械式的工廠,一個意念上的藝術,同時間在同一個地區出現,而且並存 ...

2 則留言:

Sideco 說...

你吾講真係吾知!等我去睇下先!

JACK 說...

北京果個做到11/3/07...係就快啦.....