星期五, 3月 02, 2007

成功感

最前與一位長輩爭吵於一個成功感的問題,他的立場是當你去到某一個地位之後,回望一下自己,所得到的金錢,同地位這就是他的成功感所在,他一向都本著這個宗旨做人.....我還感覺到,他想用果一套人生道理加於我身上......而且認為我有一個咁嘅年紀所諗嘅野太幼稚........成日都無黎正經......一事無成.....

恕小弟頑劣未能吸收長輩之教導,佢本人果一套想用在我身上,就等美國叫伊拉克實行民主制道咁,兩套完全唔同fromal傾唔埋蘭....最後嘈起上黎大家無癮.....其實我果一套好簡單...我覺得年青人,成功感可以來自好多方面,不一定來自金錢,不一定來自名利,最講求係一份認同.....做Design唔係想發達,係一份有人對你作品的認同.....當有日一個客仔完全認同你的創意,又或有日站在領獎台上,對著台下的掌聲,果份認同才是我心目中的成功感.....金錢也難以行量。

講開成功感早前的MC表現令我大大地打了一支強心針,晚宴過後,有好多同事都不約而同地讚許我當晚的表現,令成晚個氣氛十分開心,以初做MC的我,確是十分鼓舞,本人誠心感謝,也不枉我精心所度的台詞....

講左咁耐原來發現,我真的好幼稚....咁大個人,仲咁想比人讚......失敗....

7 則留言:

ivan 說...

每人都有一套理念..跟得邊個..haha..
不過有時聽下都會引起另一種想法..
又無壞既..
跟左佢又點呢..做另一個佢..
你跟佢做左..佢覺得可以改變左你..反而佢有成功感喎~
比人讚下...有人受與不受...無話幼唔幼稚既..
只係人生既比重..你放重係邊囉..
為事業?..為家庭?..為愛情?..為錢?
為個人滿足感?..為人生閱歷?..
到人生盡頭之後回望番..
啊..想做既野都做左喎..咁咪安息囉~

匿名 說...

我覺得每個人到不同年紀,不過階段,會有不同的價值觀,
或者到了那位長輩既年紀,對佢黎講,金錢同名利好緊要.
只是,他的價值觀未必適合每一個人.
唔係幼唔幼稚既問題,只係大家既著眼點唔同姐.

我都鐘意比人讚架,如果你讚下我打鼓打得叻,我都會好開心架!

Ryan 說...

估唔到你會跟長輩爭吵喎,通常我隨便應對便萛,照舊做自己那一套。

JACK 說...

re Ivan : 大家探討絕對無可口非,而且確是可能會找到個中間位,但要完全應同,恕我未能做到...

re Crystal:要有人讚必先做好自己....

re Ryan :為了自己的立場,老豆都無面比,最多之後say sorry...嘅jack...haha

Dicky Chan 說...

我很怕一些說教式的長輩,如果跟某一條rule就是正道,咁呢個世界成功的人一定多過失敗,可惜事實並非如此。不過對於自以為權威的人士,與其不斷從自己出發點討論變爭論,不如留返啖氣暖肚好過。

我都好喜歡俾人讚,只是最怕聽到某些人講『你真係好好人....』

另外,最緊要正字又出場,哈哈
是[早前],不是最前。
是[制度],不是制道。
是[formal],不是fromal。

JACK 說...

re AA : 絕對同意
re Dicky : 睇發剛同你相反,我應為(如果跟某一條rule就是正道,咁呢個世界成功的人一定小過失敗,就因為有不方法才會有不同的成功....

thx your 正字....

Dicky Chan 說...

可能我表達得唔好,即係話如果跟公式=成功(有rule跟,人人跟),自然成功既人就會多於失敗的人。咁而家就公式=/=成功嘛。