星期三, 3月 14, 2007

向世界出發

無記電視 推出新一輯向世界出發,日前睇左第一集的預告片,除謝亭鋒果輯之外(總是覺得十分做作)其他的都十分吸引,而且同時自己亦開始執拾行裝(向桂林出發)......

12 則留言:

匿名 說...

今次又係單拖去旅行?
會唔會識到桂林姑娘呢?

匿名 說...

我覺得霆鋒好真bor..你對佢有偏見者~
=[

GG

JACK 說...

re 八仔:Woo..long time no see Woo....
今次同個朋友去.....二人行

re GG:係掛...不過總覺得講野D語氣同佢果D扮型嘅神態.....唔係太過鐘意...

re AA: 咁又唔係乞人憎,相比起其他嘅吸引力低Dlaw

Sideco 說...

無錯!謝檸檬無論何時何地都咁做作!
最想睇曾志偉同阿燦果輯!

匿名 說...

ADA果輯都好想睇!!!
謝檸檬已經無以前咁做作了...我覺得.

JACK 說...

re Co :無錯阿燦果個都幾有興趣....

re CRYSTAL:看了兩集,比我想像中好...始終對一個人無左信心,要從抬返係要D時間

Ryan 說...

最近沒法看電視...

論假,曾志偉都很假吧!

Dicky Chan 說...

想當年讀書,『桂林山水甲天下』,而家唔知係點呢,影多d相唔該,不過又奇怪都唔興去桂林了,而家多數去香格里拉,九寨溝,不過俾我揀,一定係搭青藏鐵路去西藏。

JACK 說...

RE Ryan:叫得偽人,就更係假D架啦,睇下邊個表現得自然D嘅姐....

re Dicky :而家咩都講潮,去D地方都要潮D嘅,你講果D就係而家最熱門果D地方啦...青藏果度都會去,不過等小人D先啦,而家搶到貴晒...

匿名 說...

梁fing最難頂喇,曾痔委都唔係好野,停癮都係一般扮野0者!

大把世界等你去率髮haha順風!

Dicky Chan 說...

可能過一排又懷舊興返去桂林,呢個潮流由你帶起

JACK 說...

re Tammy:haha....THX al

re Dicky :haha...咁我又無咁勁...haha..不過桂林對於好多人都去過架啦...係我背D姐....