星期六, 9月 03, 2005

STOMP



早幾日有位同事借左兩套DVD比我,講清楚先唔係四仔哈,係兩套佢話好出名嘅boardway show...一套係stomp另一套係blue man show
,佢知我有玩打鼓,所以就極力推介我睇以上兩套碟,佢雖然話借比我,其實佢係幫我燒好隻碟,仲特登買埋個DVD盒,仲幫我影埋封面cut
好比我,同出信和買無分別,就睇得出佢幾有誠意推介比我啦.

返到屋企第一時間,開黎睇睇有幾咁正,STOMP係一隊野個名,主要係用音樂+舞蹈,咁樣講好似無乜特別,佢地最特別嘅地方係佢都會用生活中的日常用品來做音樂如,水喉,垃圾箱,掃把,火機,碑牌,總之係張音樂隔入左生活,做成一個個場景,佢地個舞台好街頭,好有日常生活嘅味道...精彩我都極力推介

從同事得知9月stomp會來港表演,佢計埋今次係睇第3次,就証明有幾得啦,睇完套野搞到我都想睇下佢地Live嘅表演添....

另一套係blue man show 未睇下次講........

3 則留言:

匿名 說...

我成日覺得D人用依D日常用品黎做出音樂..係幾犀利, 同精彩!!
gigi

ivan 說...

我係韓國旅行都有睇過一個叫TOKEBI STORM,
係用 "不同樂器+劇情"不用說話,
有D係當地既樂器..加上有趣既扮相...
都幾得意架^^

張leaflet重未掉...haha
www.tokebistorm.com

JACK 說...

ii
thx the infromation & your lunch
:)