星期六, 9月 10, 2005

我在理工大學嘅一項研究工作

我在理工大學嘅一項研究工作,主要任務係比人研究.....,

理工大學正研究一件幫肓人辨別方向嘅工具,而做之前需要大量數據,同參考資料,我嘅作用就係同佢地做聽力測試,再用磁力共震機進行腦部掃描,來測試出聲音,視力,對腦部嘅不同區域嘅唔同反應,以作參考......

全程在一部好嘈嘅機入面進行,由於要蒙眼進行,所以做下做下鬼死咁眼訓....好可能我係訓著過... :)
做完出黎見到個Mon上面有自己個腦掃描,諗都無諗過可以咁仔細睇到自己個腦嘅橫切面.....乜我個腦係咁樣有幾會比大家睇睇....

整個研究共7次,仲有排做.......

PS 有一樣野想提一提,原來做磁力共震係嚴禁有金鐲物品入內,更嚴禁體內有金鐲裝置人士進行,原因係磁力共震會以高磁力來進行掃描,因此金鐲物體會被吸引,勁度好可能會以子彈嘅速度射出體外,好可能會有生命危險。

11 則留言:

ivan 說...

好有趣喎...有機會試下都好喎...haha^^
[磁力共震]就成日聽...係點就真係唔知..
好似要除清光,只係可以著一件白色衫入去

JACK 說...

咁又唔洗,可能我只係照腦掛...
:)

匿名 說...

我有一年滑雪跌傷左個膝頭,返到香港仲痛左成個月,睇專科懷疑半月板撕裂,要膝頭做[磁力共震],好彩做左發現唔係,唔駛做手術。不過收費都好貴要五千大元。

Stan Yuen 說...

So u're now a 研究 "sun" ?!

JACK 說...

我只係一隻白老鼠...
:)

JACK 說...

好似話全香港得幾部磁力共震嘅機,可能因為小所以貴掛,我昨日就去左港大入面進行研究工作,咁就唔洗錢,完成晒仲有錢收添
:)

Stan Yuen 說...

Do u get pay doing that?!

匿名 說...

唔駛做重有錢收又唔錯喎...
咁都比你搵到黎做...haha

ivan 說...

唔駛做重有錢收又唔錯喎...
咁都比你搵到黎做...haha

JACK 說...

係D朋友嘅朋友介紹,先有幾會玩....

匿名 說...

我都照過1次
60蚊1日包埋照MRI
扺!
不過果次做病人心情好唔同