星期二, 9月 27, 2005

晴天霹靂

突然收到個MASSAGE,晴天霹靂trun me down

:(

12 則留言:

Ryan 說...

冇事嘛,得閒話我知發生咩事啦。
另外,我估你打錯字啦,
massage=按摩;推拿
message=信息

JACK 說...

一個諗都無諗過會再次發生嘅事。

Ryan 說...

吾...我知你未必想講發生咩事,如果你想搵人飲悶酒,call我,齋飲唔講野(haha..冇可能)

匿名 說...

總有天清氣爽的一天

JACK 說...

總之好灰啦.........

:(

ivan 說...

人總會預到不快事...
希望快d會過去...^^

Ki. Yee 說...

放鬆心情去面對啦!
總有天會晴朗的!

匿名 說...

呢幾天天氣差呀,陽光唔夠,陰氣重。過多幾日喇,出去晒下,d霉菌會消失嫁喇!

匿名 說...

嗯~吾發生都發生o左~咪吾好諗咁多~一日過一日~總會過~~

匿名 說...

i'm also is a gd fd to drink with u~ just call me up if u need a listener =)
gigi

JACK 說...

thx every body.....

Dicky Chan 說...

對唔住,我來晚了。
呢幾日神左上唔到blogger.....
anyway,relax 沒有想過都會發生,只是有沒有心理準備遮。掂架喇,冇咩可以難/煩到你好耐既。