星期六, 9月 17, 2005

iTune + Mobile

到同事新買左個手提電話,正正係新出嘅Motorola ROKR,內至左itune 功能,新頭見佢在發報會中發表時,未覺驚喜,但今日見到實物,就令我蠢蠢欲動。

有人問我:你有一個20GB嘅ipod仲要個重點有itune嘅電話用來做乜呀??咪從復左,但係我就咁諗,有時要出夜街,又唔想攞咁大個ipod出去飲野,咪可以用果個啦。而且入面有好多工作嘅file,萬一唔見左或者壞左就唔好啦,有個咁嘅電話都幾方便.
第二個好處係佢用itune控製佢D歌,可以直接由家中個imac搞掂,十分方便。
第三係價錢合理,定價係1,900左右,一般如sony,用得下都要$2,500以上,新出更要$3,000以上,對我黎講手提電話,唔洗咁貴...其實好多手機係強在影相同拍片,這兩樣對我而言,係可有可無,因為我好小用手機影相....無乜用
第四係小弟個手機壞壞地,係時候換一換啦....

4 則留言:

JACK 說...

放工就立走左去買,回到家立刻放D歌入去,哦

點解唔見個icon在desktop??搞左好耐,咁我就做左個最蠢嘅決定,fromat 左張card,......點知我連個手機個itune都fromal 左....我竟然做左D咁戇居嘅事,而家只可以打電話,無得玩啦.......

JACK 說...

經過研究之後,應該係個itune撞左,我經已攞左去moto維修,但係太新無人識整,又賣晒無貨,為有用住先啦...

匿名 說...

well..你咁快買左啦?!...聽你講部幾正咁喎...有D羨慕tim!! :P
gigi

JACK 說...

唔係咁快買左,係咁快壞在,我估我都係第一個攞這陪機去整嘅人啦....