星期四, 5月 26, 2005

Win the game :)


liverpoolcrest
Originally uploaded by Jacksit.

好多人都知我係利物蒲嘅Fans,佢入到歐冠杯決賽,就算三更半夜都一定要睇,點知上半場以經比人入三球,搞到無晒心機睇,無眼睇呀,都係早D訓。

第二日起身點都無想過佢下半場可以一口氣追返,仲以12碼打敗AC攞埋個冠軍

我無睇到佢地點贏係有點可惜,但確係好開心
:)

3 則留言:

Ryan 說...

點解我唔知既? ;-p
我都好開心見到利物蒲成為歐冠冠軍! 不過winning入面我隊利物蒲勁好多~~

JACK 說...

你隊利物蒲成隊皇馬咁更係勁拉
:)

Dicky Chan 說...

可惜,我都係,睇完半場打winning...再轉台時已是3:3