星期日, 5月 22, 2005

brithday party


brithady photo
Originally uploaded by Jacksit.

又大一歲啦,又老一年,今年生日有D突別,就係我女友景然送左個Brithay Cake 去我 Office....收到之後當唐呆左,所以今年生日係有同事同我興祝,亦好多謝佢地咁忙都同我唱生日歌。thx

到左夜晚同一班朋友一齊去左唱K.......so fun .....
自從造左幕後之後,好耐無唱過歌al..........

2 則留言:

ivan 說...

又真係好突然喎..我諗到個情景都會好搞笑^^
心情會好怪..開心之餘又不知所措!
佢扮送外賣呀...hehe...
真係開心的一對!

Ryan 說...

嘩!May姐好有心喎!