星期四, 5月 12, 2005

ReggieMiller


ReggieMiller
Originally uploaded by Jacksit.

不經不覺NBA以經到在PLAYOFF,我都好耐無睇過,今日比我睇到,溜馬嘅比賽,仲比我見番代我我偶像ReggieMiller 佢係我中學時期的超級偶像,佢嘅3分真係準到無人有,好似唔洗睇咁,點都射得,仲記得佢12秒攞8分,真係好勁。不過係好多年嘅事啦
數下數下乜我咁老嫁啦...

2 則留言:

ivan 說...

hehe....佢未退休咩!
我都好耐無睇lu...
只係知而家"拿殊(前小牛)"攞左今年MVP
上次去美國都有去睇佢...haha

JACK 說...

佢今年退休啦

不過都仲好勁

ha