星期二, 5月 03, 2005

醫生 我有病

醫生!我發覺今日我神不手舍,起身無理精神,胡下胡下...成日無離精神.....
有野唔願做....只係想訓覺....我係咪有病呀醫生....

我唸你有假期症候群.....

咁有無得醫呀....會唔會死嫁??

SORRY 無得醫 仲要好似人地風濕咁,一到假期後就返發添......
唔....你中左六合彩可能有得夠,如果唔係為有應命啦!

2 則留言:

ivan 說...

你呢種病好多人都有....
只係香港人先會有...
我都週期性發生
第二個國家未有發現過!

應該屬於正常既香港打工仔!

因為對工作少了一份投入感,
以"錢"字行先就會最容易有呢個病^^

JACK 說...

唔該ivan晒醫生~~~~哈