星期四, 6月 07, 2007

難題..

由於要請新人啦....咁就要買新機,我就出了皇室堡做左Dresearch,回來發現貴得驚人,當我同我呀頂講買部全新Mac Pro 要$19,900,未計加ram, 未計加埋Mon.....我都未同佢講買埋software佢都經已o晒咀,好彩,我都準備左個option 2比佢...就係imac 20" 齌計config....都唔算差得好遠,又經幾位友人的專業意見,只係做graphic工作,經已桌桌有餘,所以應該會選擇imac 20".....but 問題出現...了

原來mac會在黎緊果幾星期後出隻新imac.......覺樣野都會有所提升,...可是下星期一個同事就會返工....到低個故事會野發展呢??

to be continue...

6 則留言:

匿名 說...

我覺得你應該睇下有無人掟d筍野出來,手快分分鐘執到一靚正mac機!我聽聞救世軍曾有纇似個案,幾千銀有部imac7XX(2手)聽聞都幾正,不過沽清,可再網上search 2手無妨。

另外,不如你買部正野,用緊果部緊舊野咪俾d細0既用囉hahaa

匿名 說...

題呀!haha

JACK 說...

無啦...公司都唔想用太多錢..software果度買個CS3都要成萬元....唔會買macPor 架啦....

ivan 說...

咁不如用住部notebook做住野先..
過一排各樣野升級..其它野咪平d囉..
會唔會好d呢~

JACK 說...

正正係咁....yeah

Sideco 說...

咁新野一定會貴D啦!