星期三, 6月 27, 2007

打鼓好型咩

一向都發現有好多女仔學打鼓,而佢地的原因多數都係一個,因為覺得女仔打鼓好型....老實講你問我...我就話其實就算男仔打鼓都唔覺得係型,老實講在台上有邊個型的過gaiter solo.....打鼓果D只係坐到最後,柄埋一二邊....咁又何來談得上型......

不知為何,我會將樂器分了性格,分了性別,有的是中性,有的是女性,有的是男性,舉個例,鋼琴-我會分類為中性樂器,意思係男士演奏又得,女士又得,又例如樹琴-我會類為女士樂器,雖然無明文男士唔玩得,不過換了一個男士入去,就好像小了份優美感覺,回說打鼓....我會歸類為男士樂器...主要覺得打鼓係一份力量的表現,大汗加上體能的溶合....女士的線條好像有點夾不來,我見過好多其實打得不俗的女仔打鼓,都總係欠缺一回東西似的,如果有一日比我見到一個女仔打鼓,而個感覺又好ok的話...恭喜你...你經已成功地變了個男仔頭啦....

咁既然我話打鼓唔型,咁點解我鐘意打鼓呢...好簡單,因為band sound表演中,打鼓係有得坐架....

11 則留言:

匿名 說...

當初學鼓既其中一個原因, 係因為有得坐係後面, 又唔係好覺眼, 前面結他主音都遮住曬...仲有, 打鼓可以帶住成隊band既節奏

JACK 說...

勁..人係唔同D...:)

Unknown 說...

我都覺得彈結他係型過打鼓喎!
例如:阿paul型過世榮

JACK 說...

yes yes

Ki. Yee 說...

咁你講得對架! 我成日覺得打鼓的一定身形有番下份量同身高先會去打! 感覺細細粒的就無個種力氣同速度感覺!!

一隊band 老實講最搶風頭就係結他手! 無咩留意最後的鼓手!!

ivan 說...

一.一".....我會留意住你..放心~

JACK 說...

re 姬絲: 都唔一定,有好多出名嘅鼓佬,都係D大肥佬...


re ii: thx your support...haha

Sideco 說...

路人甲:自己enjoy咪得羅!

JACK 說...

i love this jam

owind2 說...

um...打鼓都有唔同既鼓....好似我以前咁成隊人都係女仔打鼓...都幾好丫....雖然我玩0個種同你講0個種唔同....但係如果我玩band 我都會玩鼓...以前我都學過結他...不過我都係鐘意鼓個種節奏感...我覺得樂器無分性別既....玩得開心就得...

JACK 說...

yes yes