星期日, 6月 10, 2007

3年之癢...好心分手

貌合神離的感覺可不好受,3年了由開始的激情,再到火花減去....多得大家一路以來的包容,比機會我成長.....不過大了...音樂理念經已有所不同....再長始落去都唔係辦法...現在分開下,對大家都可能係好事....today is the Last Jam......

還記得我第一隻夾的歌 ......當時的我真的打到不知所謂....

Radiohead - Creep



今天的再見,不代表永遠的道別,也是未來從遇的開始....

PS...回覆單身....鼓佬出讓..有意請電我....haha

7 則留言:

ivan 說...

haha..真係估你唔到^^

匿名 說...

因誤會而結合,了解而分開
你沽貨點可以唔圖文並茂嫁。放上網寄賣未呀。

支bass又會激情到何時?ha

JACK 說...

re ivan : haha....扼晒

RE tammy : 而家唔係個樂器嘅問題...係樂隊嘅問題.....而家係我問有無人想收留我呀??

Unknown 說...

林一峰話:離開…是為了回來
你咁樣公開招股,我恐怕你有好多雞糊食得出jek,哈哈!

匿名 說...

原來係出賣自己,haha睇d唔睇d添

匿名 說...

分開下都好, 夾得耐都冇咩火花, 反而鍾意就jam下會仲開心呢

JACK 說...

aa : 我要食8番

Tammy :yes yes ...出賣肉體

Saru :係架....