星期四, 9月 21, 2006

FAMA 農夫

早幾年有唱粗口歌唱到出晒名LMF,其實當LMF剛在未係好紅嘅時候都幾鐘意佢地嘅rap.....不過到左未期,對LMF開始有D技窮,同走下波,之後就為有放棄左佢地,其後都有好幾位香港rapper出來rap.....但我對佢地都提不起興趣,自從出左隊“農夫“反而覺得這隊野有D睇頭,做D音樂幾有heart.....佢無LMF咁粗口,但又不失有自己嘅立詳同態度,而且有DJ Tommy做音樂後盾,可以話勁.........近期最愛......



其中一首最愛.....

3 則留言:

ivan 說...

真係唔錯..我只係聽過456wing先知有呢隊FAMA~
加上你比左上一隻歌我聽..內容更豐富~
重比新個隻好~haha~

JACK 說...

ok架....我嘅新寵

匿名 說...

冇錯, 自從睇過佢地live表演, 我都覺得佢地幾得!! ^^

GG