星期六, 9月 16, 2006

開會

由於本人間公司有代理LG嘅NoteBook,所以經常會同LG 香港總公司嘅人聯絡,而一般都係由marketing 同事辦理相關事而,由於LG總公司好希望在大家Artwork design Fromat 上有一個共識,故此我這個公司入面日日對住部電腦做野嘅電車男,都要動身上去一次,開個design meeting....

由於一早知到LG Marketing嘅同事係一位韓國人,所以一早知到大家溝通係雖要用英語對答,但係估不到的事,原來今次開會既然有埋
LG最高層唔知咩社總一同開會,而佢就係講普通話嘅,成個meeting,都沖滿著英文同普通話,雖然我果兩樣野都唔係好,但總算係聽得明,不過係要比正常兩倍集中力至可以完全明晒,其實同都仲有位marketing同事,大家都係第一次開個咁嘅會...開頭真係好緊張呀.....個表現總算無影響我地公司啦.......其成個會入面我講得最多嘅係(對呀...好的....)....識聽唔識論......haha....用到果時至覺得唔夠呀.....

PS:果位韓國高層嘅present手法比較輕鬆,氣氛好好....值得學習.......

7 則留言:

ivan 說...

有壓力,有挑戰,好好玩咁喎~

匿名 說...

有壓力,有挑戰,但吾好玩咁喎~

JACK 說...

無錯...真係唔係幾好玩.......

匿名 說...

good ar..見多D學多D~

GG

匿名 說...

點解你會係公C做電車男?
如果你話係design男,我就明0者haha

匿名 說...

我曾經帶過兩個法國佬上大陸開會充當翻譯時,呢頭講完法文、英文、個頭又講下煲冬瓜,開初都幾好,差不多埋尾,有人提我話我岩岩個句講左廣東話,十幾人係度笑,自己才如夢初醒似的,都幾尷尬...

JACK 說...

re GG :Good 架....都好小有咁嘅機會...

re Tammy : 哎呀...一樣姐

re 爆格 :ooooo個腦轉慢D都未必掂呀....