星期四, 9月 07, 2006

Andy Warhol


看了一套關於Andy Warhol嘅記錄片.......一個字勁....佢勁就唔洗講啦....我都勁....因為我竟然可以睇得晒....成隻碟全英文對白,全無字幕....對我來講,真係幾吃力......

ps...其實有好多都唔係太明........

5 則留言:

ivan 說...

你真勁..我一定訓著~^^

JACK 說...

...其實睇完都有好多唔明呀.....

匿名 說...

無字幕?我一定唔明囉!

owind2 說...

哈哈...既然咁勁我想睇...邊到有得買?

JACK 說...

...信和5樓...係賣老番呀....