星期日, 6月 25, 2006

下水禮

上個月兩雨落左幾個星期,係今個星期叫好返小小.....我地更係會把握時間去游下水,順便𥄫下女啦...haha

今次就係06年嘅首渡下水,石澳個感覺幾好,個沙灘又唔算係太多人,又唔係太大浪,又唔算係太過熱,間中有微風,咁樣嘅天氣真係無得頂,經過今日之後....晒左一日之後......又變左隻燒豬.....相臂發...仲有D痛tim.......

5 則留言:

匿名 說...

得閒游下水下女,人生一大快事,d女重要幾得同著3點式,正,kaka...

匿名 說...

Yeah!!夏天最好就係同陽光玩遊戲架啦...hehee!
GG

JACK 說...

可惜...黎緊又開始落雨啦....唉

匿名 說...

我重赤赤痛@@

匿名 說...

晒晒晒晒晒...
我諗起我尋日去海洋公園
晒到我死咁制呀!!