星期二, 6月 13, 2006

最憎嘅一種人

其實一路以來有一種人我係最憎嘅,就係{揸住雞毛當令箭}嘅人,人類由細到大都好清楚如何利用權勢,由當初一個普通職員,搖身一變變左你個老闆娘...嘴臉就自自然然會有好大嘅改變.......就算對你無乜點改變,佢所著嘅同帶嘅都變成明貴起來......果中嘴臉....認真惡頂......

6 則留言:

Ryan 說...

擁有忽然富貴能耐既人,其實都值得別人尊敬,當然,待人接物方式突變難以令人適應及接受...
不過當有天他們失寵,打回原型,便很難生存了。(這只不過我一廂情願既想法^^")

JACK 說...

好彩佢只係坐在我後面嘅同事,而唔係我直隸老闆娘咋.....

Ki. Yee 說...

"一朝得志, 語無倫次"
仲有周圍D 人.. 都是會跪拜佢~
所以唔好睇死D女人... 女人好勁架~ 哈哈!!

匿名 說...

好利害呀~~
由低級一去....就去到高級
我都要學下野先!!
hee~

gigi

JACK 說...

最莫明奇妙嘅係...點解佢一D都唔靚,個老細都會鐘意....R頭

ivan 說...

睇人肺..都未算恐怖~
係人都肺..果d先利害~