星期日, 6月 11, 2006

曖昧

到式個曖昧關係,幾時至會完呢,幾時至會有一個理想嘅結果呢??

11 則留言:

匿名 說...

咁曖昧的一篇,幾時先可明言呢?嘿嘿﹗

匿名 說...

邊個呀,自動出來表態喇!唔好玩喇,快喇,爽手呀。

JACK 說...

haha...大家太敏感啦....haha

匿名 說...

你咁寫,好難叫人唔敏感架喎!!!!

ivan 說...

我都想八下喎~

JACK 說...

多晒你條link.....but 睇唔到...

....都係果句...太敏感啦...大家

Dicky Chan 說...

一個好鬼馬,好古惑既出post時間4:22am.....我認我係好八卦,哈哈。你會滿足我的好奇心嗎?

Ryan 說...

hmm...我又攪事先!hehe
曖昧 - 王菲
曲︰陳小霞
詞︰林夕

眉目裡似哭不似哭 
還祈求甚麼說不出
陪著你輕呼著煙圈 
到唇邊講不出滿足
你的溫柔怎可以捕捉
越來越近卻從不接觸 DA

*茶沒有喝光早變酸 
從來未熱戀已相戀
陪著你天天在兜圈 
那纏繞怎麼可算短
你的衣裳今天我在穿
未留住你卻仍然溫暖

#〔仍〕徘徊在似苦又甜之間
望不穿著曖昧的眼 
愛或情借來填一晚
終須都歸還 無謂多貪

+猶疑在似即若離之間 
望不穿著曖昧的眼
似是濃卻仍然很淡 
天早灰藍
想告別 偏未晚

重唱 *,#,+,#,+

匿名 說...

冇錯~冇錯~....曖昧D咩呢夠竟??
hehee

gigi

JACK 說...

.....時機一到總會講比大家知...等下啦...

匿名 說...

i also have interest la..

frankie