星期日, 3月 19, 2006

校友

昨日相約到友人家BBQ....認識了好幾位新朋友....離開時小弟與其中一位女朋友往得較近,所以坐了一程順風車......回程途中閒聊幾句.....卻發現這女性朋友竟然係我都係同一間小學嘅學生,(可能係我師姊),由於我間小學經已執左好多年,又唔係好多人識,所以都有小小他鄉遇故知......世界真細小啦 :)

12 則留言:

JACK 說...

係....女性朋友 :)

ivan 說...

一程車~咁犀利^^

JACK 說...

大家唔好誤會啦.....:)

匿名 說...

各位有無留意
佢話其中一位女朋友
即係jack有好多女朋友啊hahaa

JACK 說...

打漏左個字姐.....放過我啦.....哈:)

匿名 說...

嘩~~~好有緣呀!!!!!!!

gg

purpleaileen 說...

好一句「校友」...我現身啦﹗其實我一路都有睇你個blog既

JACK 說...

我都現身啦... 我都一路有睇你個blog呀.....哈

匿名 說...

HAHA 咁快? 女朋友

匿名 說...

.....好浪漫呀~~~

匿名 說...

我咪就係你小學同學囉...(其實你妹妹好似)

frankie

JACK 說...

....無晒野講.....哈:)