星期一, 3月 06, 2006

18:00 (下)

時間:18:00pm~1:00am
地點:西環不知名超市...超舊
人物:一隊工作人員(兩名不知名藝員,其中一位曾演開心大發現嘅𡃁妹)


其實今次你D朋友嘅朋友要做一個畢業作品嘅功課,我去只係以參觀形式去幫下手,𢴇頭𢴇尾做個小PA姐,不過都係一個好好嘅經驗,雖然佢地大家都仲係學生,但係都睇得出佢地應有嘅專業,從set燈開始,到鏡頭運用,都覺得有板有眼....

好彩之前都經已接觸過D燈嘅用發同名稱,對果方面都有一定嘅認識,以不至於抯住地球轉,影嚮進道,更由於人手關係,仲要做埋臨記,只係出個身,唔出樣......亦無對白.....但係只係一個咁嘅short都做左10幾take.....成晚拍左7個鐘頭,我估剪返出黎都係得返30秒至1分鐘.......好累

5 則留言:

JACK 說...

咁又唔似,睇左果段戲,我都估到個故事大慨係關於親情.....

ivan 說...

好似好好玩咁喎~
上畫單聲~留意下先~

匿名 說...

haha...星仔, 拍戲係咁啦, 有得你出下鏡咪好囉!! =P 我見佢有拍埋你大頭架, 可能到時導演like你, 剪埋落去呢..haha!!
唔好話你丫, 我幫左咁多次, 個日都係我第一次幫手做老臨咋, 都確實係幾好玩嘅!!

我都估唔到個晚over咁多, 都知有小小辛苦左你架喇! But當你諗番轉頭, 其實唔多唔小都學到D野架...同埋反而係佢地身上學識咩叫"專心工作"囉!!
我地依D Designer都要努力呀!! yoo~
gigi

JACK 說...

ii : 我估上畫就未必啦.....到時攞個softcopy就得嘅...

霞E : 有通告就記得call我呀.....

ivan 說...

霞E原來係gigi..hehe