星期四, 3月 09, 2006

廣告效應

一見到我就.....點JACK....點JACK....點JACK....點JACK....點JACK....點JACK....點JACK....點JACK................到底大家想點JACK 哈哈.....

8 則留言:

匿名 說...

睇左你呢個post之後,以後出呢個廣告我都會諗起你....haha

JACK 說...

.....乜原來我真係咁紅呀....哈.....真係唔怕生壞命,最怕改錯名啦.....

JACK 說...

好呀幾時先???好耐無見過大家啦 .....

匿名 說...

點jack?一被佢點中,一年任食咯咯雞hahaa

JACK 說...

其實我係叫"老點JACK“專門老點....哈......

TAMMY你有運啦比我老點一年.....哈......

匿名 說...

其實咁都幾過引架喎~ 點jack~哈哈~

匿名 說...

去飲茶咁好...係咪先??

JACK 說...

唔得呀要返學呀.....