星期五, 6月 27, 2008

多謝

估不到我的離開會令你有這麼多的想法,我在你心目中是有這麼的一個地位,也多謝你提醒我,我一直都忘記了,但原來一直也發放著的一團火!....看來熄了不小,但原來你也希望他從燃......原來對工作有沒有heart 身邊人係睇到嘅,這不在呼OT的長短,只在乎工作時果仲感覺!!

可是人各有志,我也明白你也為我切想過!....可惜一切來得太快!而且太遲!.....但也興幸有你做過的我同事!

thx man!!...確有一下感動過!

3 則留言:

ivan 說...

呢個世界咁大..去搵個欣賞你既地方繼續衝~
要搵人飲野call我~

JACK 說...

好!...倒數完...會得閒D!

Sideco 說...

俾D火我!