星期六, 6月 07, 2008

意外的結果!

收到了5級鼓試的分紙!........在還未開的時候,早已打定了輸數,因為確係比我想像的表現差!......不這當看到分數後才個到,我的分數竟然係緊緊合格!....unbelieveable!!!......拉上部下地到了合格的分數!....
....連我看己都有D莫明其妙!......

10 則留言:

ivan 說...

恭喜~恭喜~
咁係你要求高啫~或者未逹你平時水準覺得唔得啫..請食飯啦..haha

匿名 說...

好勁啊! 恭喜哂喎! (食飯係咪見者有份? haha)

匿名 說...

恭喜~

(喂我都見到喎係咪見者有份先?)

匿名 說...

你係得既~~~~

匿名 說...

你係得既~~~~

匿名 說...

呢d咪又係經驗囉~~哈~

JACK 說...

re ii: just luck!!,,

re aa:thx.....請..大家你咁忙先啦!

re Crystal:幾時到你呀!

re bass:thx la!

re Tin:yes yes!!

Sideco 說...

恭喜!恭喜!

Dicky Chan 說...

我呢d重結果既遮
pass就係pass
運都係生活既一部份

當然下次再考勁d準備返好d啦

恭喜

JACK 說...

re co: thx la!

redicky: thx thx.....要啦今之好負6!